Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

lördag, december 22, 2007

Så jävla typiskt.

Hade sett fram emot min 4-dagars ledighet ända sen jag började jobba. Jag har liksom inte varit ledig 4 dagar i rad sen jag började, om man inte räknar den stackars 10-dagars semestern som regnade bort i somras. Så jag var tokladdad inför att vara ledig en HEL fredag, en HEL lördag, en HEL söndag OCH en HEL måndag! Men vad händer? Sätter fast en köttbulle i matstrupen o drabbas av nån jävla esofagusspasm och kan varken äta eller dricka på 2 dagar, sen influensa på det och skyhög feber, ont i lederna o hela kroppen pajkar ut. Så min lediga fredag bestod av: sömn o Alvedon-intag. Min ledig lördag bestod av: ännu mer sömn o ännu mer Alvedonintag. Ett jävla skämt, helt enkelt. Vilken tur att man är ledig ibland, så man har tid att va sjuk. Suck!