Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

torsdag, juni 21, 2007

Citat: "Jag tvingas handla på Lidl".

E-Type är pank. Får inga pengar från skivbolagen. Musikbranschen i kris. Då talar E-Type ut till Expressen: "Jag är pank. Jag tvingas handla på Lidl."

Ursäkta, men är det bara jag som tycker det här är hysteriskt roligt? Ibland får kvällsblaskorna verkligen till rubrikerna. "Nej men ojoj" tänker nog folk, "inte ska stackars E-Type behöva leva som oss vanliga knegare", säger vi, och går och inhandlar en fullängdare på Bengas skivor, för att liksom sympatistödja E-typen. Eller vad trodde han, hur tänkte han, med detta uttalanade?

Det var som när Sverige största torrboll Ragnar Dahlberg för några månader sedan gick ut i kvällsblaskorna efter att ha fått sparken från SVT, med uttalandet: "många kommer att sakna mig." Ehh, men WHAT?? Vem faaan då? Hybris, hybris...

Idag är jag ledig. Jag ska sova, baka, städa, träna, bränna skivor och göra pizza. Jag kan ju bocka av det första på min lista i alla fall. Suck. Men imorrn är det midsommar, happy holiday you folks! Men gissa vem som jobbar i helgen...?!! Fredrik Reinfeldt, Kungen, eller JAG?!?! Den som kommer närmast med sin gissning vinner en helkväll med E-Type på Lidl. Så skynda o gissa.

----------
Dagens mp3:
Bo Knasters Proteser - Jag sitter i permobil.
Faktiskt fantastiskt roligt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte Knugen iaf!

21 juni, 2007 19:10  

Skicka en kommentar

<< Home