Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

lördag, juni 16, 2007

O så märkligt att radion spelar Tomas Ledin

Det är på sommaren som jag mår bra! Dricka hemkört och cola i en uppblåsbar pool......... (för att citera Markoolio.) Ingen sommar utan reggae... nej minsann.

Jag har inte sovit på flera månader tror jag bestämt. Idag var första lördagen på ap-länge som jag kunde sova ut. Gissa om jag tog tillfället i akt? Vaknade 14.49 av att telefonen ringde... lagom utvilad sådär. Sliten! Men så himla skönt med sommar, känns som dagen precis har vaknat... ska ut o dra en repa på stan o se vad som bjuds ikväll. Parkteatern kanske? Den som lever får se.

Har fixat med hotellbokning o grejjer till Copenhagen-resan, nära nu.... Men först stopp i Gekås Ullared, moahaha.... blir nog bra. Åker ju dit med ett gäng shoppingnördar, så bilen lär ju bli proppad... Proppad med skräp. Men det blir nog bra det här...

-------------------
På högfrekvens i min iPod:
Italy vs Helsinki - Laakso feat Peter Jöback
PATT - Sharam
Can't be so - Fibes Oh Fibes
Here in your arms - Hellogoodbye

Tjabba.