Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

fredag, september 15, 2006

Redo för en röd mustang

Hej å hå åsså var det fredag igen. Tiden går så förbannat fort! Tänk dock om man kunde ta lite helgledigt nu o slappna av nu när flytten Ä-N-T-L-I-G-E-N är avklarad. Men icke, imorgon stundas praktik igen. Alltså seriöst, det är inte mänskligt att gå upp kl.5.15, åka som en zombie till en arbetsplats, arbeta minst 8 timmar och inte få ett korvöre för det. Är så ruggigt trött på det nu. Men istället för korvören får jag ju kuuunskaaaap! Det ni. Inte illa. Jojomensan så att...

Alltså, det här med Dagens Mp3 är ju himla skojjigt. Men jag vet iaf vilken låt som absolut INTE är dagens låt, nämligen Jan Johansens låt (snälla GUD säg att det är ett SKÄMT!) Röd Mustang. Tok-techno på högsta nivå. Svettigt! Nej Dagens mp3 blir bestämt Längst fram i taxin med Snook. Bounce bounce...

Partiledardebatt igår. Partiledardebatt ikväll. GUUU va bra, då har jag ytterligare en anledning att inte skriva mitt jäkla geriatrik-arbete ikväll alltså. Suck. Politik är viktigt. Jag vill inte va en potatis, framför allt inte en sån som gror i soffan. Alltså måste jag sätta min in i debatten, och måste ägna hela min kväll åt att grunna vilket hedrat parti som skall få min röst i år. Nej men så synd då, att jag inte kan plugga ikväll heller. Mina tårkanaler flödar. Icke. So long.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hello

15 september, 2006 16:33  

Skicka en kommentar

<< Home