Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

måndag, juli 09, 2007

Tillbaka till vardagen.

Har haft en underbar helg i Köpenhamn! Jag o mina flickvänner drog ner i onsdagskväll till metropolen Gislaved (seriöst, existerar det en tråkigare stad?), för att morgonen efter styra kosan mot Ullared och Gekås! Haha, vilket ställe! Här finns verkligen A L L T! Helt sjukt. Men skoj.

Kosan styrdes sedan mot Köpenhamn, bron, danskjävlar, regn regn och åter regn, gratis champagne, ingen jävla matresa, mer shopping, polse och diverse oförglömliga filmsnuttar! Åh jag älskar livet på resande fot!

För nu sitter man här, trött och tråkig, och börjar jobba imorrn. Jag hatar att komma hem till den tråkiga vardagen. Till en tom lägenhet. Till det här JÄVLA PISSVÄDRET!!! Är den här sommaren ett skämt eller? Kommer aldrig solen, allvarligt?

Nu ska jag packa upp mina Gekås-kassar... tjohoo!


Solen lyser alltid i Köpenhamn... nästan.