Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

onsdag, januari 30, 2008

STRESS!!!! PANIIIK!!!!

Så var man där igen. SÅ sjuuuukt stressad så jag fattar inte!! Har 3 jävla arbeten att bli klar med innan vi drar på söndag, men absolut INGEN TID!!!! Jag har senaste veckorna varit uppbokad dygnet runt, och jag menar verkligen dygnet runt. Jobb jobb och åter jobb, och däremellan är den tusen miljoner andra saker att hinna med. Jag fattar inte, är jag den enda som är så här stressad eller? Jobbar tisdag-lördag, antingen kväll eller dag, och då är jag upptagen på kvällen eller förmiddagen innan eller efter jobbet. Och så har det sett ut VARJE dag i 3 veckors tid. Min plan är att jag ska skriva dom här arbetena på natten mellan torsdag-fredag. Det är liksom enda tiden jag hinner. Förstår ni, PÅ NATTEN!!!!! Vanligt jävla folk sover sina jävla 8 timmar då. Men inte jag, för jag hinner inte. Komemr förresten inte ihåg när jag sov ordentligt sist, kommer verkligen inte ihåg. På riktigt. Jag är ett jävla vrak. Våga inte pratat me mej, våga inte strula till nått nu för då jävlar....

Just nu hatar jag folk som sitter hemma o glor på teve på kvällarna. Jag verkligen hatar er.