Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

tisdag, mars 04, 2008

Brazil!

Hej hopp, hemkommen sedan 1 vecka till regniga Stockholm. Haft en grym resa till sydligare breddgrader, massa sol, värme, samba, sand, flygresor, vattenfall, regnskog, magsjuka, pirajor, alligatorer, caipirinha, fotboll o massa annat! Men nu är det bara tillbaks till vardagen igen...

Har hur mycket som helst o göra med skolan, blir inte klok på det där, det är fan inte lätt o plugga på distans! Man blir ju galen för mindre, så himla lätt att man missar nått! Hade typ 200 mail att gå igenom, samt kanske 300 inlägg i skolans internetplattform, kul kul... Men jag ska jobba natt nu fram tills sommaren iallafall, så jag hoppas jag hinner med lite mer då...

För snart är det sommar! Satt o kollade på gamla bilder från tidigare somrar, ÅÅÅÅH GRILLA! Och BADA!!!! Vill, nu helst. Jaja, nu ska jag ut o springa långpass i solen... backträning, exciting indeed.

3 Comments:

Blogger Caroline said...

välkommen hem! det ska bli roligt att se bilder sen!

05 mars, 2008 08:20  
Blogger T e s s i. said...

välkommen hem du glada!

05 mars, 2008 09:44  
Anonymous Anonym said...

hoho du får ta med bilder till anna på skärtorsdagen

jag har ny blogg btw
karatesparkifitta.blogg.se

06 mars, 2008 00:21  

Skicka en kommentar

<< Home