Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

tisdag, december 19, 2006

Jag laddar.

Jag tokladdar inför vad som komma skall. Tenta i övermorrn. Sista julklapps/Indien-shopping hets. Träffa ALLA typ jag känner innan jag åker. Ladda pepp pepp inför Indien. Visst fan, det var jul däremellan också. Ska faktiskt bli mysigt. Framför allt när det blir jul med en liten lillpotta också. Hon ska minsann pyntas, haha. Moster har planer...

Men sjukt nog laddar jag inför summer 07! Haha! Tjejresan är redan planerad, och jag sitter här o gör play-listen inför året sommarskiva! Chilla! Tagga ner några hekton. Men just nu längtar jag sjukt till sommarn. Det ska bli så skönt att komma iväg till Indien... sommar o sol! Laddar förövrigt med Dukoral. Äckel päckel.

Det kom ett barbord idag. När jag kom hem bara stod det där. Himla praktiskt. Usch, tillbaka till instuderingsfrågorna... FUCK HEALTH DETERMINATS OCH WHO'S ESSENTIAL DRUG LIST & DOTS STRATEGY IN TB CONTROL! Jag orkar inte. Vill ha torsdags kväll nu. Omedelbart.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad bra att barbordet kom! det ska bli kul att se allt nytt imorrn!

lycka till på sista tentan!!!!

20 december, 2006 14:11  

Skicka en kommentar

<< Home