Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

tisdag, december 05, 2006

Tar det vekligen ALDRIG slut?

Jag är så sjukt less på den här jävla hösten. Den värsta i mitt liv. Jag har aldrig haft så mycket att göra, haft sån ångest över allt som ska hinnas med och allt som inte hinns med. Det värsta av allt, är den här så kallade decembermånaden. Folk som säger att dom gillar december, förstår jag mig verkligen inte på. Inget liv?

Jag skulle inte kunna bry mig mindre om allt vad julklappar, julstök, julbak, adventsfirande, julfester och glöggkvällar heter!!! Jag vill bara skita i allt och krypa ner i en skokatong och försvinna. Eller, om det är okej, kan vi kanske fira jul i slutet på februari? DÅ HAR JAG TID! Man har ju ändå inget vettigt för sig i februari.

Jag tror jag ska lägga ut min almenacka för allmän beskådning här på blogspot, så folk kan SLUTA FRÅGA vad det är jag har att göra hela tiden (ursäkta att man har att liv liksom!) och bara va lite förstående. För en gångs skull. Men som sagt, jag är sjukt sjukt trött på december. Låt mig va, annars går jag i bitar.