Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

onsdag, november 15, 2006

Det finns en vägg att springa in i...

Jag är där... igen. Den där förbannade väggen, alltid i vägen när man har som mest att göra! Min agenda är fullbokad minutiöst fram tills i februari, känns det okej? Knappast. Så sjukt jävla mycket och göra att mina tårkanaler går på högvarv och svettkörtlarna jobbar för fullt. Och så var det den dära förbannade väggen, jag är jävligt nära att springa in i den nu...

Men om nån bara kunde ge mej ett jobb, skulle bördan lätta. Vem vill anställa världens nyaste men duktigaste sjuksköterska?

Inte många som nappar tyvärr. Suck. Och kom för FAN inte och säg: du har ju så lite kvar nu, du klarar det, det löser sig... Ja men efter 40(!) jobbansökningar och 1(!) intervju börjar jag faktiskt tvivla jävligt starkt. Det här snacket om att det behövdes så mycket sjuksköterskor, vem fan kom på det tramset?

-----------
Så här i deppens tider passar det bra med lite depplåtar, tur att Take That har återförenats! Det roliga med Dagens mp3 som dagen till ära är Take Thats nya singel "Patience", är ju att det bara är Gary som sjunger... Va fan är dom andra med för egentligen? Haha... men nostalgi är det juh... Den här videon är ju sjukt rolig, dom andra tre bara står som doa-kör och AAA:ar med värsta feelingen och ser allmänt bortkomna ut... Men dom lär ju tjäna sjukt mycket pengar på det hela. Haha sjuukt kul! Äh, va fan, jag slänger in videon här också. Eftersom jag ändå inte har nått annat för mej menar jag... ja just så var det juh. Suck. Igen.