Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

onsdag, mars 26, 2008

Att simma ur bild.

Gaaah! Sitter framför dumburken o (försöker!) plugga. Men har för mycket att göra så jag orkar inte ens börja. Måste pigga upp mej med nått, så det få bli det här lilla klippet.... Jag garvar gaddarna ur mig varenda gång jag ser det! Jävla pucko, flytta kameran för helvete!



Jaa, grymt roligt blir det juh.
Mindre roligt är det dock med följande uppgifter: kris och katastrofreaktioner, frågor till åtta (8!!) uppsatsarbeten om andingsorganen, läsa hela TNCC-bibeln, skriva arbete om smärtfysiologi samt leta artiklar till D-uppsats. OOOORKA! Ehh, sa jag att allt ska göras idag?? Eller möjligen imorrn förmiddag?

Tur att man ska dricka vin med arbetskollegor ikväll, så man får nått annat å tänka på! Nu simmar du ur bild!!