Cecilia på Söder

Cecilia flyttade till Södermalm och började re-blogga.

tisdag, maj 06, 2008

Cravings.

Min hjärna är knäpp. Den är bara inställd på en enda sak nu för tiden. Den 31 maj. 42 kilometer löpning. Ja ni hajjar...

Igår var jag helt säker på att mitt liv var slut. Jag hade ont i halsen. Jag fick panik. Va faan ska jag göra? Då missar jag ju massa träningsdar! Det är OMÖJLIGT! Men idag mår jag bättre. Så nu ska jag ut och kuta. Det roliga är att jag tycker inte att det är länge att vara ute och springa i 2 timmar längre... Jag e nästan lessen när jag måste SLUTA springa, I LOVE IT!!! Det är en drog... jag skulle nog springa hela dagarna, om bara kroppen skulle palla.

Så nu ska jag ut och köra långtempointervall. Himla kungligt väder också!

Haft en grym helg förövrigt... massa balkonghäng, vin och gott sällskap, kaffe i solen o prommisar... Ah. Älskar den här årstiden. Hopp om livet, liksom...

Drar till Västervik idag, seminarium på ambulansvubben. Ska bli skönt med miljöombyte men jag vet inte om v-vik e så himla kul så här års alltså... serious. Det är ju trots allt bara en lite förort till Småland... ;)


...bor man fint eller?... :)